Xestión documental
A experiencia dos nosos profesionais permítenos ofrecer solucións que cubren as necesidades máis comúns de xestión da información nas organizacións.
A qué vos dedicades?
Xestión documental
Unha grande cantidade de organizacións almacenan a súa documentación en unidades de rede compartidas ou en discos duros locais, convertindo a xestión da información nun sufrimento para o usuario.

É neste punto onde se require unha solución que sexa capaz de:
  • Facilitar a creación/captura e almacenamento de documentación
  • Permitir fluxos de traballo
  • Facilitar a busca de documentos
  • Mellorar a accesibilidade á información
Pasos para implantar un Sistema de Xestión Documental

  • Coñecer en profundidade cada organización independentemente do seu tamaño.
  • Realizar unha auditoría de información para coñecer os fluxos de información, perfiles de usuarios, documentación estratéxica...
  • Asesorar ao cliente na elección do sistema así como as necesidades específicas da súa organización.
  • Implantar Alfresco un dos mellores xestores documentais que existen actualmente no mercado.




Así é como traballamos

A empresa Azerta Consultoría Tecnolóxica necesitaba un sistema de xestión documental.

Sdweb S.L. Santiago de Compostela - Barcelona